משחקים חינם שחקו 1.45K

חרבות וסנדלים 2: שלטון הקיסר

השנה שנת 2006 שנה בה יוצא לאור המשחק השני בסדרה המשחקים חרבות וסנדלים. המשחק חרבות וסנדלים 2: שלטון הקיסר. בלועזית Swords and Sandals 2: Emperor‘s Reign. לשחקנים שטרם הכירו את המשחק הראשון בסדרה, חרבות וסנדלים 1: גלדיאטור, מומלץ להמתין בסבלנות עם החלק השני בסדרה, ולהכיר תחילה את העלילה של המשחק הראשון כדי לחוות ולהכיר את ההוויה, ומשם להמשיך וליהנות מהמשך סדרת משחקים מעולה. (כמובן שלא חובה).

המשחק חרבות וסנדלים 2: שלטון הקיסר מביא איתו ניחוח רענן של קרבות שטרם ראינו. במשחק גרפיקה מפתיעה וחדשנית. מהלכי אסטרטגיה ולחימה ששודרגו לאחר חבלי הלידה של הסדרה. במשחק השני כבר מובטחת לשחקנים חווית משחק שאין שנייה לה. המטרה אותה מטרה – לנצח בקרבות (!). העלילה שונה אך מובטחת הנאה (!).

לשדרג לוחם פשוט למעמד שלטון הקיסר

בדומה לעלילה במשחק הראשון בו היה עלינו להפוך פיראט לגלדיאטור, במשחק השני עלינו להפוך לוחם שהיה בעברו גלדיאטור חזק ללוחם שלטון הקיסר, מהפך מלוחם פשוט ללוחם בלתי מעורער.

אז איך מתחילים? האמצעים דומים אך בנוסף התווספו למשחק גם שדרוגים, נשקים, ותכונות לחימה חדשים. ללוחם במשחק שלטון הקיסר תכונות מנצחות, עלינו לדעת לתכנן בתבונה את אסטרטגיית הלחימה כדי לנצח בכל מערכה. צאו לקרב! צרו את הלוחם הטוב ביותר, כי רק הטוב ביותר מנצח! השתמשו בכל מה שהמשחק השני בסדרה מציע לכם (ויש המון) כדי שתוכלו להביא את הלוחם הפשוט מחיי עוני לכס שלטון הקיסר.

בטעינה