משחקים לילדים WeGames שחקו 5.83K

אייסי טאוור ברשת, במחשב או בנייד

אייסי טאוור הוא לא משחק שמלווה אותנו – חובביו, מעריציו המושבעים, המכורים לו. אפשר לומר שאנחנו מלווים אותו, דולקים בעקבותיו, מזנבים בו. הוא ממתין לנו ברשת האינטרנט, במחשב, וגם בטלפון הסלולארי שלנו. בכל פלטפורמה הוא מוצע לנו בהדרו – אחד ממשחקי הרשת היותר אטרקטיביים. אייסי טאוור הוא משחק שמחמם את הלב, אף שהוא טבוע בחותם הקרח… הלב יוצא אל פעלוליו ותעלוליו של הילד הקטן או של דמות אחרת שאותה אנחנו בוחרים במהלך טיפוסו עד לפסגתו של מגדל קוביות הקרח. המאבק הוא נגד הזמן. הזמן הוא רף. הוא סף. על פיו אנחנו מודדים ולפיו אנחנו נמדדים. בגרסה מתקדמת ועדכנית שלו הוא מוצע לנו בגרפיקה משוכללת ועם מגוון דמויות חדשות.

אייסי טאוור משחק אתגרי
כל משחק ובכלל זה אייסי טאוור שיוצר עבורנו עולם שיש בו חוקים וכוח כבידה ייחודי לו לוקח אותנו אל מחוזות של דמיון עשיר. הדמות הכל-יכולה מהווה עבורנו מושא להערצה או לקנאה. כשאנחנו מדמים עצמנו בצלמו ולדמותו של הילד המנסה להעפיל אל פסגת אייסי טאוור אנחנו חשים עצמנו כמי שבורכנו ביכולותיו העל טבעיות, בסגולותיו יוצאות הדופן. לשעה קסומה או לשעות קסומות אנחנו חלק מעולם שלא חלות עליו מגבלות. הכל תלוי בנו. אין מי שאוסר עלינו דברים. אין מי שמגביל אותנו. כאשר אנחנו מטפסים על מגדל הקרח אנחנו מטפסים על הר משאלות.

צחוק ורצינות במשחק אחד
אייסי טאוור הוא משחק משעשע אבל יש בו גם מימד של רצינות. עלינו לכלכל את צעדינו בתבונה. למהר אבל גם להיזהר. לעמוד בלוח הזמנים המתקצר, בשעון הממהר, להתאמץ עוד יותר מאחר שרמת הקושי עולה ככל שהזמן עובר. עלינו להשקיע את מיטבנו. יש אתגר. יש מוטיבציה. האם הילד שלנו – שהוא אנחנו – יצליח להגיע אל מרום אייסי טאוור ולכבוש את פסגתו?

אתם מוזמנים להצטרף אל הקהילה ההולכת וגדלה של חובבי המשחק, המשתפים אלה את אלה בחוויות וברשמים, מעדכנים ומציעים דרכים ואופנים לשדרוג המשחק ולהעצמתה של חוויית המשתמש בו. אם אתם אוהבים אתגרים והצלחות מגדל הקרח מזמן לכם את שניהם.

גרסאות המשחק

  • המשחק אייסי טאוור – הגרסה הראשונה יצאv לאור בשנת 2001 בשבדיה. מאז ועד שנת 2009 יצאו גרסאות שונות למשחק, אך גרסאות המשחק שבאמת שבו את לב השחקנים היו גרסאות 1.4 ו-1.5 שיצאו לאור בהמשך השנים. המשחק הוא מבית היוצר של חברת Free Lunch Design. את כל גרסאות המשחק תוכלו למצוא באתר הבית של החברה. גרסאות המשחק הפופולאריות ביותר הן –
  • אייסי טאוור 1.4 – גרסת המשחק שיצאה בשנת 2009 לאחר מספר פיתוחים שלא צלחו במיוחד. תחילת השיגעון האמיתי אחר המשחק אייסי טאוור החל עם גרסה זו. בגרסה זו ניתן לבחור שחקן מבין 3 שחקנים שונים המוצעים. כמו כן גם ניתן לשחק עם הגדרות המשחק, דבר שלא היה בעבר, תוכלו גם להתחיל את המשחק מאיזו נקודה שתרצו, מתקדמת יותר או פחות.
  • אייסי טאוור 1.5 – גרסת אייסי טאוור 1.5 גרסה משופרת ומעודכנת של גרסת המשחק הקודמת 1.4. הגרסה הכי מבוקשת של המשחק. בכל הפלטפורמות המוצעות.
  • אייסי טאוור להורדה – בדומה לכל משחק המכבד את עוצמתו ברשת, גם למשחק אייסי טאוור גרסאות משחק להורדה, שנוכל כולם ליהנות מהמשחק בכל מקום שנבחר. ישנם שחקנים שלא מתחברים מסיבות שונות למשחקים ברשת, עבור אותם שחקנים ישנו שפע עצום של אפשרויות משחק מחוץ לרשת, שם נמצא גם המשחק אייסי טאוור בגרסאות שונות להורדה עבור כל מכשיר שנבחר. אפשרויות הורדה של המשחק: ישנן אפליקציות משחק אייסי טאוור להורדה למכשירים חכמים,הווה אומר אפשרות הורדת המשחק לסמארטפונים, מכשירי אייפד וטאבלט וכן הלאה. ישנה גרסה מיוחדת להורדה למחשב האישי. המשחק אייסי טאוור מוצע לנו במגוון אפשרויות שנוכל לשחק בו בכל מקום ובכל שעה.
  • אפליקציית המשחק בפייסבוק – ואיך לא, פייסבוק. גם למשחק אייסי טאוור אפליקציית משחק ברשת החברתית פייסבוק. הרשת שכל משחק נחשב מוצא בה בית חם. תוכלו ליהנות מהמשחק כאשר אתם מתקשרים עם חברים, משחקים ונהנים.

מהיכן משיגים את המשחק?
לסיום, כעת שאנו מכירים (כמעט) את כל מה שהמשחק אייסי טאוור מציע לנו, אפשר בכיף לבחור את המקום בו נרצה לשחק ונפעל בהתאם.

  • אם אין לנו את המשחק במחשב הביתי נוכל לגלוש לאתר הבית של מפתחת המשחק ולהוריד את המשחק למחשב שלנו ליהנות ממנו בכל עת שנבחר.
  • אם נבחר לשחק במשחק במכשירים החכמים שלנו נוכל לגלוש לחנות האפליקציות המתאימה למכשיר שלנו, ושם נוכל להוריד את אפליקציית המשחק למכשיר. (itunes למכשירי אפל וגוגל פליי למכשירי אנדרואיד).
  • אם נבחר לשחק במשחק און ליין ברשת נוכל למצוא את המשחק בכל אתר משחקים שנרצה. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא משחקי אייסי טאוור בכל הגרסאות מה שנותר זה להקליק, לשחק וכמובן גם ליהנות!

בטעינה