משחקים לילדים WeGames שחקו 519

איקרים עולם וירטואלי עתיק של משחקים

איקרים מציע לכם, אוהבי משחקים ווירטואליים, משחק עם ערכים מוספים רבים, ההופכים את המשחק לחוויה מעשירה, מחכימה ומעצימה. אתם יכולים לגדול, לצמוח ולהתפתח עם העיר המהווה את שלד המשחק, למלא אותה תכנים, להעשירה, למנף אותה כנכס רב ערך. איקרים הוא מסוג של משחקים המאפשרים לכם להתוודע אל יכולות וכישורים חבויים או גלויים, להוציא לפועל תכונות ייחודיות לכם כגון: יכולת ניהול וקבלת החלטות, חוש עסקי מפותח, יכולת לנהל מאבקים ומשברים, לקבוע כללים וחוקים ולהחילם על הכפופים לכם ועוד. משחק איקרים זה משחק המשוחק על שישה שרתים שונים, כל אחד מהם מכונה 'עולם' עולם של משחקים. אכן. משחק האיקרים הוא עולם ומלואו.

איקרים – איך מתחילים?

איקרים משחקים של הכל יכולים
כבר בעולם העתיק היו שליטים כל יכולים, אשר הכפיפו אנשים רבים למרותם, השליטו עצמם עליהם, הפגינו את נחת זרועם וכפו את רצונם. איקרים הוא מסוג של משחקים וירטואליים מרתקים ומלהיבים. העולם של איקרים מזמן גם למי שאינם עשירים לצבור עושר באמצעות ניצול חכם ומושכל של משאבים נתונים וגילוי משאבים נוספים המאפשרים מינוף והעצמה ובתוך כך הגדלת הכוח, השליטה והכסף. איקרים הוא עולם וירטואלי של משחקים של צבירת משאבים בכלל ומשאבי יוקרה בפרט. באמצעות משחקים באיקרים אתם מתוודעים לסגולותיהם הייחודיות של כל המשאבים וליתרון המופלג שרוכשים בעליהם. שיש, גופרית, קריסטל ויין עשויים להפוך אתכם ל'אימפריה של איש אחד".

איקרים משחקים חוקרים ומשתדרגים
איקרים מאפשר לכם להתוודע ולהיחשף אל תחומי מחקר מגוונים בארבע קטגוריות עיקריות והן: מדע, כלכלה, צבא ולוחמה ימית. ככל שאתם מעמיקים במחקרים כאשר אתם משחקים אתם צוברים כוח ויכולת השפעה: להוסיף מבנים בעיר ולבצרם, לבנות יחידות קרקעיות איכותיות, לייצר ספינות לצי חזק שבכוחו להטיל סגר ימי על אויבים או לפרוץ סגר שמוטל עליכם. איקרים מלמד אתכם שיעור חשוב, שיעור לחיים (לא רק הווירטואליים). כאשר משחקים בעולם של איקרים אתם מגלים את כוחן וחשיבותן של בריתות. כדי לכרות ברית שתשרת אתכם, עליכם לנקוט אסטרטגיות נבונות לאחר זיהוי מדוד ומדויק של 'מי נגד מי', מי לכם ומי לצריכם. משחקים כמו איקרים מלמדים אתכם גם ואולי בעיקר – כי בני האדם באשר הם הם היקרים שבנכסים והחשובים שבמשאבים.

איקרים משחקים ועושים חוזים
כאשר אתם משחקים בעולם הוירטואלי של איקרים אתם חופשיים לחתום על חוזים בתחומים שונים כגון, כלכלה ( חוזי סחר חליפין), תרבות (לצורך הגברת שביעות הרצון של תושבי העיר שבשליטתכם שעשויה לקנות ולהקנות לכם שקט תעשייתי שהוא כה חשוב להמשך שגרת השלטון). איקרים מלמד אתכם כי כבר בעולם העתיק ניחנו אנשים בהבנה כי העולם מתנהל על בסיס אינטרסים, שהכול נאמד ונמדד במונחים של עלות-תועלת, כי שיקולי כדאיות ותועלת הם השיקולים המרכזיים הניצבים בבסיסם של בריתות וחוזים, כי עולם כמנהגו וכמנהיגו נוהג מקדמת דנא. משחקים כגון איקרים הם אפוא משחקים לכל עת, לעת העתיקה ולעת עתה, לימינו אנו. מדובר במשחק אשר בשל נצחיותו הוא תמיד היה, הווה ויהיה משחק אקטואלי.

בטעינה