משחקים לילדים WeGames שחקו 427

מיקמק המדריך למתחילים

מיקמק כמו מוגובי, אקולוקו, וובקינז ואיקרים הוא עולם וירטואלי לילדים. העולם הוירטואלי המוביל כיום בשיראל (לפחות) מעל כל עולמות וירטואלים אחרים הקיימים ברשת. עולמו של מיקמק מאפשר לילדים בגילאים החל מגיל 6-7 ועד גילאי 13-15 לצלול לעולם וירטואלי קסום, צבעוני ובעיקר כייפי. בעולם של המיקמקים יש שפע של מקומות בילוי. מנוי מיקמק יכול לשכשך בים, לשכב על החוץ, לקפוץ לעיר לעשות קניות, גם לטוס לחלל אם ברצונו לעשות כך. איזורים רבים מתגלים ככל שמכירים את העולם של מיקמק.

מיקמק מנוי בחינם זה אמיתי?

בכדי להיחשף לעולם של מיקמק יש לרכוש מנוי. רגע! בלי פאניקה! אמנם המנוי בתשלום אבל בתמורה אתם מקבלים חוויה בלתי רגילה שלא תפגשו בשום מקום אחר ברחבי הרשת, המדיה, והתוכן באינטרנט. למנוי מיקמק שלוש אפשרויות שאפשר לבחור איזה כרטיס מנוי הכי מתאים לשחקן. יש מנוי חודשי שכל חודש יתחדש עד שתגידו סטופ! יש מנוי לחצי שנה ואחד נוסף לשנה. האפשרויות הן גמישות, כך שאפשר ליהנות מבלי לפזול להצעות שלא ברור אם ממש חוקיות.

ברשת, כמו ברשת תמיד יש את הגולשים שינסו לעקוף את הכללים, כן אולי "בתירוץ" של "אני עוזר לחברים" אבל למעשה הדבר מקלקל את עתידו המבטיח של עולמו של מיקמק הדורש תחזוקה, טיפול, עובדים ועוד שאר נתונים שלא תמיד מעניקים להם את תשומת הלב המתאימה, וקל יותר לעבור על תנאי ההרשמה. מיקמק מנוי בחינם זה לא אמיתי ובטח לא נשמע חוקי בהתאם לתנאי השימוש. כפי שרשום באתר של מיקמק הרישמי, אם מציעים לכם מנוי מיקמק בחינם פשוט אמרו לא! לא כל מה שאנו מקבלים בחינם אומר שכך הוא הדבר.

אז אחרי שרכשתם את המנוי המתאים לכם תוכלו להתחיל לחוות ליהנות מעולמו הוירטואלי של מיקמק ושלכם המיקמקים. תפגשו חברים, תיצרו דמויות דמיוניות שלכם כמיקמקים, תעברו בין אתרי הבילוי השונים שבעיר המיקמק ועד מהרה תכירו כל חלקה במקום ופשוט תבחרו איפה הכי נעים לכך להיות, לשחק ולכייף!

קודים למיקמק למה צריך אותם?

קודים למיקמק כמו בכל משחק עם קודים מציעים שדרוג אפשרויות שונות במהלך המשחקים בעולם המיקמקים. בעולם של מיק מק תוכלו לשחק להנאתכם במשחקי המתחם הוירטואלי, לבצע משימות שונות ובגינן גם לקבל תשלום וירטואלי בצורת מטבעות. עם המטבעות שהרווחתם בגין עמידה במשימות תוכלו לרכוש כל מיני דברים, כמו למשל חיית מחמד המכונה בעולמו של מיקמק "מינימיק". מינימיק גם מציעה משחק איתה כמו האכלה וטיפול כייפי בה, וזה רק על קצה המזלג טעימה קטנה ממה שממתין לכם אי שם בפנים, אצל מיק מק וחבריו המיקמקים.

דיברנו על קודים. ומה קורה אם אנו רוצים לעבור למקום שבו הכניסה אסורה, וכן מותרת רק לבעלי קודים למיקמק מתאימים? אין קיצורי דרך. יש שיגידו, קחו קודים חמיקמק בחינם, הכל עובד, מילה שלי. אך שוב חברים. בחינם לא הופך אתכם לקולים יותר מאשר אחרים. חינם לא אומר שקיבלתם קודים בדרך הישר. קודים מרוויחים ביושר. אל תתפתו לכל מה שאתם מוצעים ברשת, בסופו של דבר בעולם של מיקמק יש אפשרות עצומה לחוויה שאין שניה לה, אך פעלו לפי ההוראות וההנחיות שבאתר הבית.

חשוב לציין שלעיתים יוצאו לכם מתנות וקודים של מיקמק בחינם תוך כדי משחק בעולם הוירטואלי המהמם, אז אתם יותר ממוזמנים לקחת את מה שזכיתם בו ביושר.

איך להשיג קודים למיקמק בכל זאת

לעקשנים שביניכם נאמר מספר מילים. אין קיצורי דרך. יכול להיות שברשת תראו ילדים מציעים קודים למיקמק בחינם ללא כל תמורה, דבר שבטח קורץ לכולם אבל האם תהיה לכם את אותה החוויה, כאשר אתם לא מרוויחים ביושרה את הקודים שלכם? חיפוש פשוט ברשת תחת הביטוי "מיקמק קודים חדשים" או לחילופין "קודים למיקמק" יניב לכם תוצאות רבות עבור קודים לעולם של מיקמק. (בטח לא גילינו לכם את הר סיני אבל זה בידיים שלכם, בשורה תחתונה זו לא המלצה).

רגע לפי סיכום וסיום, זה היה למעשה שיעור קטן לחיין איך מתנהגים בהתאם להנחיות ותנאים מסויימים אשר מעמידים בפניכם במקומות מסויימים, כן גם ברשת ואולי בעיקר. למדתם שלא כל מה שחינם זה בסדר, לא כל מה שפרוץ הוא חוקי וכן הלאה. צוות האתר מקווה שהפנמתם ולו במעט את הנאמר וקידמו לכו תשחקו עם מיקמק שמחכה לכם!

בטעינה