משחקים לילדים WeGames שחקו 520

אקולוקו עולם וירטואלי השומר על כדור הארץ

ברוכים הבאים אל אקולקו משחק הרשת האטרקטיבי עם ערך מוסף אפקטיבי. במשחק אקולוקו מוענקים לכם מענקים והטובות – נקודות וקוקואים (כסף), המאפשרים לכם לשפר את הדמות ולשדרגה. בעולם זה אתם יכולים להכיר אנשים, לרקום ולארוג קשרים, להעשיר את המלתחה ולרכוש אביזרים שונים. אתם מוזמנים להתוודע אל המשחק אקולוקו ובהדרגה תלמדו לשלוט במסכים השונים שייפתחו בפניכם ולהפיק מהם את המרב ואת המיטב – לתועלתכם. אקולוקו מציב בפניכם משימות ואתגרים ומזכה אתכם בפרסים ובהעלאה בדרגה. במשחק וירטואלי אטרקטיבי זה, מזכים אתכם גם על ותק. חשוב לציין, כי המשחק אקולוקו מפוקח ומנוטר על ידי צוות המקפיד על אי חריגה מהכללים הנקוטים בו: מי שמקלל מוקע ומוצא מהמשחק אקולוקו שבו מודגשים ערכי השמירה על איכות הסביבה והעזרה לזולת באשר הוא.

אקולוקו נעים להכיר

אקולוקו האקולוגיה כאידיאולוגיה
לבד מהעניין והאתגרים העומדים בפני המשחקים, אקולוקו הוא משחק ערכי וחינוכי, אשר אין בו כל נימה של הטפה. הממד החינוכי והאידיאולוגי מתגלם בו בהיבט האקולוגי מעצם העובדה כי את הכסף שבאמצעותו ניתן לרכוש בגדים וחפצים שונים במהלך המשחק, מרוויחים הודות למחזור הפסולת שאוספים במסכים שונים. במסכים שונים במשחק אקולוקו מוצבים פחים שונים, אשר כל אחד מהם מיועד למחזור פסולת מסוג מסוים בלבד. לא זה בלבד שממחזרים פסולת אלא שמפרידים בין הסוגים השונים שלה בקפידה. אקולוקו הוא אפוא משחק אשרבו אנחנו לומדים על חשיבות השמירה על איכות הסביבה באמצעות המחזור באופן מוחשי ביותר.

אקולוקו למען הקהילה ואיכות חייה
כשם ששמירה על כדור הארץ – שהיא מהותו של המשחק אקולוקו מחייבת מעורבות, התגייסות פעילה ובעיקר שיתוף פעולה של כל תושביו, איש במקומו ובתפקידו, על מנת לשמור על איכות החיים בו ולדאוג למשאביו היקרים, כך גם במשחק אקולוקו: לביצועה של משימה שבה היעד משותף לכולם יש להתגייס אליה במשותף. זה אירוע הקהילה של אקולוקו. (אירוע קהילה מסומן באמצעות כפתור דמוי יהלום המופיע בצד ימין של המסך, בחלון העליון. היבט נוסף של שיתוף פעולה הוא בתחום ההחלפות: אם אתם רוצים להחליף חפצים, פריטי ביגוד ועוד, עליהם להתייצב האזור ההחלפות וללחוץ על הדמו של מי שאתם מעוניינים להחליף עמו דברים. במשחק אקולוקו מעודדים אתכם לגלות נדיבות.

אקולוקו עולם ומלואו
בכל האזורים המצויים ברחבי אקולוקו פתוחות וזמינות עבורם חנויות, שבהן תוכלו לרכוש חפצים ולמכור ובכך להרוויח קוקואים (כסף) ולהעמיק את מעורבותכם במשחק. אלא שהדברים אינם כה פשוטים… לדוגמה: לא כל בגד שמוצא חן בעיניכם ניתן ללבישה. על מנת ל היות ראויים וזכאים ללבוש בגדים מסוימים, עליכם להיות בדרגה מתאימה או להימנות עם החלוצים. אקולוקו הוא עולם ומלואו שבו אתם עומדים גם למבחן השיפוט של השחקנים האחרים, אשר יכולים לזכות אתכם בנקודות מנהיגות כביטוי להוקרתם את האופן שבו אתם מסייעים לזולת. הורים רבים ודאי ישבעו רצון וירוו נחת מעיסוקם של ילדיהם במשחק אקולוקו שבו הם סופגים ערכי ליבה אנושיים וחברתיים ראויים ומוערכים.

בטעינה