משחקים לילדים WeGames שחקו 433

איך להשיג עוקבים בחינם – תגים שעובדים

אם הגעתם הנה יש להניח שגם אתם רוצים הרבה עוקבים ברשימה שלכם ברשת חברתית כלשהי. לא חשוב אם אתם רוצים עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק, לטוויטר או במובלי, העיקרון אותו עיקרון. אפשר בקלות להשיג עוקבים בחינם, בכל פלטפורמה חברתית כיום באפס מאמץ ובכמה פעולות פשוטות.

משתמשים רבים ברשתות חברתיות רוצים כל הזמן להגדיל את רשימת העוקבים שלהם, מהמחשבה כי רשימת עוקבים רחבה תצביע על פופולאריות מסוימת של המשתמש, בעל החשבון באותה הרשת. יש במחשבה זו מעט מן האמת, אך לעיתים רק למראית עין, ובכל זאת רשימת עוקבים גדולה עושה את העבודה, שלשמה רוצים בעלי חשבונות ברשתות החברתיות כמה שיותר עוקבים.

 עוקבים בחינם

איך תוכלו להשיג הרבה עוקבים בקלות?

בכדי להשיג עוקבים תוכלו לבחור בכמה דרכים. כמו כל דבר בחיים יש אפשרויות שונות להשגת מטרות, גם כאן, כשאנו רוצים להשיג עוקבים לחשבון שלנו. כאמור, אפשר להשיג עוקבים לאינסטגרם, לפייסבוק ושאר הרשתות המציעות עוקבים, השאלה באיזו דרך אתם רוצים ללכת?

האפשרויות העומדות לפניכם להשגת המטרה – הרבה עוקבים בחינם

  • פייסבוק – נתחיל מהמורכבת, יש לומר, הדרך הרגילה, זו שדורשת מבעל החשבון להתאמץ יותר מאחרים, ולהיות בולט לגולשים בדרכים כמו העלאת סרטונים מצחיקים, פרסום סטטוסים שנונים, שיתוף תמונות מהחיים, ביצוע צ'ק אין במקומות כאלו ואחרים, לגלות איפה אתם נמצאים, השתתפות באירועים מדוברים, נוכחות בדפים בעלי עיניין של רבים, השתתפות בקבוצות ושיח שבכם נוגעים. אפשרות זו רלוונטית בעיקר לפייסבוק, במקום בו כמעט כל האפשרויות להצגת נוכחות ונראות קיימות. חלק מהאפשרויות שצוינו קיימות גם ברשתות חברתיות אחרות, יש לבדוק והדבר נכון בכל מקום בהם הן מופיעות.
  • טוויטר – רשת חברתית פחות פופולארית מחברותיה – אינסטגרם ופייסבוק, אך עדיין מקום מפגש של עוקבים ונעקבים רבים. במידה ואתם רוצים להשיג עוקבים לטוויטר שלכם, אין בעיה. מילת המפתח בטוויטר היא "לתייג" כל הזמן "לתייג". מקור התיוגים למעשה התחיל מטוויטר, ומשם התפשט לכל רשת חברתית כמעט. גם בטוויטר אפשר להעלות תמונות וסרטונים, כל מיני פרסומים, כאשר המגבלה היא אחת. תוכלו לעשות הכל רק ב-140 תווים. אחרי כל פרסום שלכם בטוויטר שימו את סימן "ההאשטאג" – # – בכדי ליצור תיוג, ולאחריו מה שתרצו לתייג. בטוויטר חשוב להבין את הלך הרוחות "ומי נגד מי במערכה". לטוויטר שפה משלה, אם לא מכירים, מומלץ שתכירו בכדי להשיג את המטרה.
  • אינסטגרם – המקום בו עוקבים קיבל מקום של כבוד. באינסטגרם אין הרבה מקום להתבטא מכיוון שזו המהות של הרשת החברתית הזו, ביטוי דרך תמונות. מכאן אפשר להבין מדוע רבים רוצים עוקבים באינסטגרם, וכמה שיותר… בשביל לקבל לייקים, מלא! אז נכון אין הרבה מקום להתבטא חוץ מבתגובות לתמונות, אז להשיג עוקבים זה מגניב, והרבה אם אפשר אז למה לא? הרבה עוקבים = עוד יותר לייקים. אז איך תשיגו עוקבים בחינם לאינסטגרם? ראשית, תשתדלו להעלות תמונות (לפחות אחת) בכל יום. אנשים שעוקבים אחריכם רוצים לראות אתכם, אחרת יעזבו. תעלן תמונה כל יום, אבל לא סתם. רגליים בחוף הים יש לכולם, את ארוחת הבוקר שהכנתם גם לאחרים יש, תחשבו יצירתי, תחשבו מעניין, ותראו איך עוקבים מתחילים להגיע.

איזה תגים מביאים הרבה עוקבים

לאחר שציינו את הדרכים להביא עוקבים ברשתות החברתיות הפופולאריות, כעת נשאלת השאלה "באיזה מילים להשתמש"? "אילו מילים מביאות עוקבים"? אם אתם רוצים הרבה עוקבים בחינם, כדאי שתרשמו לפניכם את המילים, הביטויים, הדרכים שישיגו לכם עוקבים בחינם, בדוק.

  • תגים בנושאים כלליים – הכי פופולריים – 

  • בתחום האוכל –

  • בתחום האופנה –

  • כלבים –

  • חתולים – 

  • עונות \ מזג אויר –

  • בני משפחה –

  • לייקים \ עוקבים – אם אתם ממש רוצים עוקבים – אלו התגים שיביאו לכם אותם הכי מהר

זהו! תבחרו את הנושא שמתאים לתמונה שלכם, ופשוט תעשו העתק – הדבק בתגובה הראשונה. תספרו עד 10 ותתחילו לספור את העוקבים החדשים!

טיפ – כמה שיותר תגים טובים, ככה יותר עוקבים חדשים. בהצלחה!

בטעינה