משחקים חינם שחקו 1.4K

חרבות וסנדלים 1: גלדיאטור

חרבות וסנדלים היא סדרת משחקי אסטרטגיה, חשיבה ולחימה, סדרת משחקים שהחלה דרכה בשנת 2005 עם צאת המשחק הראשון בסדרה חרבות וסנדלים 1: גלדיאטור. בלועזית Swords and Sandals 1: Gladiator. מפתחת סדרת משחקים זו חברה בשם "3rdsense".

המשחק מתחיל בהרפתקה נעימה (לכאורה) של פיראט בלב ים. העלילה משתנה לאחר שהפיראט האומלל נקלע לסערה שמשתוללת בים וסוחפת אותו לאי בודד, אי בו מצפות לו לא מעט "הפתעות" דבר המחייב אותו להתחזק ולהתחמש, כדי שיוכל להתמודד עם כל הקרבות שמחכים לו באי הבודד, קרבות על חיים ומוות, קרבות הישרדות בין גלדיאטורים.

להפוך פיראט ללוחם גלדיאטור

כדי לנצח בקרבות הגלדיאטורים במשחק חרבות וסנדלים 1: גלדיאטור עליכם לעזור לפיראט שלכם להפוך ללוחם גלדיאטור מן השורה. לוחם שיביס את כל העומד מולו. לשם כך לרשותכם מגוון אפשרויות ליצירת הלוחם הטוב ביותר! תוכלו לאבזר אותו בשפע של נשקים וכלי הגנה, כמו גם להתאים ולהכין אותו כראוי לקרבות.

המטרה במשחק חרבות וסנדלים 1: גלדיאטור לעזור ללוחם שלכם לנצח בקרבות, תוך כדי תכנון אסטרטגיות לחימה אמיצות ונכונות. במהלך המשחק תוכלו לזכות בכסף ובונוסים, כך שתוכלו לשדרג את הגלדיאטור שלכם ולקדמו במשחק כמה שיותר עד לניצחון בקרב האחרון!

לפניכם שתי אפשרויות משחק: האחת משחק און ליין באתר ללא כל צורך בהורדה למחשב. השנייה הורדת המשחק למחשב האישי שלכם, כך שתמיד תוכלו לשחק במשחק, תמיד הוא יהיה שם עד שתחליטו אחרת.

בטעינה