משחקים חינם שחקו 1.53K

אנגרי בירדס בחזרה לבית ספר

לקראת סיום חופשת הקיץ בארץ ובעולם משחררת רוביו, מפתחת משחקי אנגרי בירדס משחק חדש להורדה. אנגרי בירדס בחזרה לבית ספר Angry Birds Back To School משחק שכולו הנאה לסיום הקיץ וסגירת החופשה, משחק עם שלבים משעשעים ומגוונים. למשחק החדש מצטרפת דמות ציפור ורודה, ציפור חדשה שמתווספת לחבורת הציפורים הכועסות.

כידוע, לכל ציפור מציפורי האנגרי בירדס יש כוחות ייחודיים לה, הכוחות של הציפור הורודה The Pink Birb באים לידי ביטוי בהפרחת בועות סבון. הציפור צריכה להצליח לתפוס את החזירים בתוך הבועות ולהעלות אותם לשמיים.

המשחק זמין ומוצע להורדה בפלטפורמות המשחק השונות, הורדה למחשב (יש דמו), למכשירי סמארטפון, מכשירים חכמים אחרים כמו אייפד, טאבלט ועוד… למעט פלטפורמת משחק און ליין ברשת, שעדיין אינה זמינה. יש להניח מהסיבה שהמשחק יצא לאור רק בשבע עשר לאוגוסט והוא חדש.

המשחק אנגרי בירדס בחזרה לבית ספר מופיע בין משחקי אנגרי בירדס עונות 2012. את הציפור הורודה נוכל לראות מהשלב הרביעי במשחק ואילך…

אם אתם קוראים פוסט זה כנראה שאתם כבר מכירים והורדתם בעבר את המשחק Angry Birds Seasons. אך כדי שתוכלו לפגוש את הציפור הורודה במשחק החדש, יש להוריד את העדכון האחרון של המשחק Angry Birds Seasons בפלטפורמה בה אתם משחקים, אנדרואיד, אייפון, אייפד, מחשב וכן הלאה.

בטעינה