משחקים חינם שחקו 1.42K

אנגרי בירדס להורדה

הציפורים הכועסות או בשמם הלועזי והמקורי אנגרי בירדס נכנסו לחיינו כאפליקציית משחק במכשיר האייפון בשנת 2009. יוצרת המשחק היא חברת אפל שהפיצה את המשחק בחנות הוירטואלית שלה אפ סטור, משם הורדו מיליוני עותקים של המשחק הכי אהוב בעולם מצאתו ועד כתיבת שורות אלה, כמובן ההצלחה לא מפסיקה לסחרר את העולם. עד מהרה ראינו את ציפורי אנגרי בירדס בכל מקום. ההצלחה כאמור לא אחרה לבוא, משחק אנגרי בירדס נחל הצלחה רבה גם בגרסאות משחקים נוספות שיצאו לאור בעקבות הצלחת המשחק הראשון.

המשחק אנגרי בירדס התחיל כאמור במכשיר האייפון אך עד מהרה תפס את מקומו גם במכשירים אחרים כגון האנדרואיד, אייפד, אייפוד, מקינטוש, פלייסטיישן, הושק משחק אנגרי בירדס בדפדפן כרום, וכמובן בכל פינה ברשת האינטרנט באתרי משחקים קטנים כגדולים אנו יכולים למצוא את המשחק במגוון הגרסאות שיצאו לאור עד היום.

המשחק אנגרי בירדס מוצע להורדה כמעט בכל מקום שנרצה לשחק בו. הגרסאות הפופולאריות של המשחק הן: אנגרי בירדס המקורי, משחק אנגרי בירדס ריו, אנגרי בירדס עונות והגרסה האחרונה שיצאה ותופסת תאוצה ופופולאריות אנגרי בירדס בחלל. כאמור, כל גרסאות המשחק מוצעות להורדה למכשירים השונים, קבלו לינקים להורדה לאייפון, לאנדרואיד, ולמחשב.

אנגרי בירדס המקורי להורדה – Angry Birds

אנגרי בירדס Angry Birds הציפורים הכועסות הגרסה הראשונה שיצאה למכשירי האייפון, אנדרואיד וגרסת ההורדה לווינדוס. מקור המשחק חברת Rovio Mobile המשחק אנגרי בירדס שבעקבותיו הציפורים הכועסות לא ירדו מהכותרות עד היום ורק ממשיכות להפתיע את ציבור השחקנים עם גרסאות חדשות ומשודרגות כל העת. עלילת המשחק אנגרי בירדס משעשעת ומאתגרת. במשחק מלחמה בין חזירים לציפורים. החזירים גנבו לציפורים את הביצים והן כועסות ובצדק! עזרו להן להשיב את הביצים למקומם. במשחק מופיעות ציפורים שונות, צבעים מגוונים, פרצופים אחרים, לכל ציפור האופי שלה והכוח המיוחד שלה. התחילו לשחק וגלו את הקסם שמאחורי המשחק שכבש את העולם.

אנגרי בירדס עונות להורדה – Angry Birds Seasons

 משחק אנגרי בירדס עונות Angry Birds Seasons יצא לאור בשנת 2010 סדרת משחקים נוספת מבית ההציפורים הכועסות. מדובר בגרסת משחקים מיוחדת לרגל החגים בחו"ל. במשחקי אנגרי בירדס עונות, נפגוש מס' משחקים, ביניהם אנגרי בירדס ליל כל הקדושים, ליל פטריק הקדוש, חג המולד, יום האהבה ועוד… אין בית שלא משחקים בו את אחד מגרסאותיו של אנגרי בירדס עונות. משחקים עם גרפיקה חדשנית, צבעונית ושמחה.

אנגרי בירדס ריו להורדה –  Angry Birds Rio

משחק נוסף מבית Rovio המשחק אנגרי בירדס ריו. עלילת המשחק מבוססת על הסרט "ריו" מכאן שמו. בגרסת משחק זו ציפורים חדשות שלא מופיעות בגרסאות האחרות שווה לבדוק את הכוחות שלהן! משחק מצליח נוסף של הציפורים הכועסות. משחק עם עלילה, גרפיקה מעניינת. מומלץ לראות את הסרט "ריו" לפני הכל כדי לחוות חווית משחק מושלמת!

 

בטעינה