משחקים חינם שחקו 1.55K

אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים להורדה

לפניכם משחק אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים, משחק שונה ומפתיע מכל המשחקים שהכרנו עד כה מבית רוביו Rovio, מפתחת משחקי האנגרי בירדס. משחק אנגרי בירדס שבו כמו תמיד עליכם לעזור לציפורים להילחם בחזירים הרעים. המשחק מתרחש על כוכב החזיר. כוכב שנמצא אי שם בגלקסיה רחוקה בין כוכבים. מדוע להילחם בחזירים? במשחק אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים הסיבה היא לא גניבת הביצים המפורסמות מהמשחקים הקודמים.

המשחק אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים הושק בהשראת עלילת הסרט "מלחמת הכוכבים". שקט ושלום שררו בין כוכבים, עד שהחזירים גנבו מהציפורים מפות של נשק סודי, תוכניות השומרות על הגלקסיה מפני השתלטות כוחות הרוע על הכוכב. בראש כוחות האופל עומד לא אחר מאשר דארת' ויידר, האיש הרשע מהסרט מלחמת הכוכבים. במשחק אנגרי בירדס בגרסה זו, מלך החזירים הרעים הוא אדון האופל ויידר. עזרו לציפורים להשיב את התוכניות הגנובות, ולהשיב את השלווה לגלקסיה ולכוכב.

אנגרי בירדס והחזירים משתדרגים

כפי שסיפרנו מעלה, כמעט שום דבר לא נשאר אותו הדבר, במלחמה החדשה של ציפורי אנגרי בירדס בחזירים. הציפורים במשחק אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים לובשות מדים ותחפושות הישר מהסרט מלחמת הכוכבים. אמנם האלמנטים המוכרים של כל ציפור נשארים, אך כל אחת מקבלת שדרוג ייחודי ומפתיעה משלה. לציפורים יש שיער, יש בגדים, ויש… נשקים ! גם החזירים לא נשארים מקופחים ומקבלים מראה חדש ומשודרג בהתאם לעלילת הסרט. נפגוש חזירים שנראים כמו חללית וכאלה שנמצאים בתוך בועה ועוד חדשות שנשמור לכם כהפתעה!

הנשקים החדשים 

רמזנו מעלה, ציפורי האנגרי בירדס במשחק מקבלות כוחות מיוחדים שלא הכרנו עד כה. מעבר לכוחות הן מקבלות גם נשקים מיוחדים, כמו חרבות אור ועוד… החזירים גם כאן לא נשארים ללא שדרוגים ובמשחק אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים ביכולתם להפעיל מכונות ירייה, תותחים ועוד שפע של אמצעי לחימה נגד הציפורים.

ללא ספק משחק חדש המציע רגעים של אתגר לצד מתח ואקשן אינסופי. המשחק אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים ללא ספק הוא אחד הטובים שבסדרת המשחקים עם הציפורים הכועסות! משחק עם שפע של שלבים, גרפיקה מושקעת שאין שנייה לה, מוזיקה וסאונד המתאימים לאווירה, כאלה שמקורם מהסרט מלחמת הכוכבים, צחוקו של דארת' ויידר גם הוא מופיע ועוד שפע של קווי דימיון תורמים למשחק גוון אחר מכל המשחקים שהכרנו עד כה.

בטעינה