בן האש ובת המים סדרת המשחקים


משחקים ברשת כמו סדרת משחקי בן האש ובת המים הפכו לנחלת הצעירים מיד עם יציאתם לאוויר… למעשה, כמעט אין ילד אשר אינו משחק במשחקי רשת בימינו, כיוון שסוג זה של משחקים הוא מהנה ומאתגר במיוחד. יש מגוון עצום של משחקים ברשת, כאשר כל אחד מכיל את המאפיינים הייחודיים שלו – נושאים ומטרות, לחימה, אתגר, עיצוב, שעשוע וכדומה.

משחקי בן האש ובת המים אונליין

בן האש ובת המים נעים מאוד!

לעיתים, משחק מסוים הופך למצליח מאוד, עד כדי כך שאנשי הפיתוח מחליטים ליצור סדרה שלמה המבוססת על המשחק הראשון – כך, נוצרת סדרה של משחקים הסובבת סביב אותה מטרה ואותו נושא, ולעיתים קרובות גם סביב אותן דמויות. עם יצירת סדרת משחקים, המשחק ממשיך למשוך את קהל היעד שלו בצורה הטובה ביותר. סדרת משחקים אשר נפוצה מאוד בקרב ילדים, נוער ושחקנים בוגרים היא סדרת המשחקים – בן האש ובת המים.

נכון לעכשיו, סדרת המשחקים מבוססת על ארבעה חלקים, כאשר החלק הראשון בסדרה הוא בן האש ובת המים באתגרי מקדש בלב היער. המשחק הראשון בסדרת משחקים זו הוא החלק שעליו מתבסס המשחק כולו. במרכז המשחק עומדות שתי דמויות – האיש האדום (בן האש) והאישה הכחולה (בת המים).

מדוע המשחק בן האש ובת המים כל כך מושך?

הדבר הנפלא במשחק בן האש ובת המים הוא שכל דמות יכולה להתגבר על מכשולים ולאסוף "מצרכים" אשר משתייכים אך ורק לצבע הטבעי שלהם. בן האש אחראי לאיסוף יהלומים כתומים ועליו לעבור דרך מכשולים בצורת בריכות כתומות. לעומתו, בת המים יכולה לאסוף יהלומים בצבע כחול בלבד, ולעבור בתוך בריכות אשר צבען גם הוא, בוודאי הבנתם, כחול בלבד. במילים אחרות, כל דמות היא בעלת יכולות משל עצמה, המיוחדות רק לה, וזה בדיוק הקסם של המשחק בן האש ובת המים – שתי הדמויות חייבות לשתף פעולה ולעבוד יחדיו את המסלולים כדי להמשיך ולעבור לשלבים הבאים של המשחק.

ומה קורה בהמשך?

המכשולים בשלבים המתקדמים במשחק האש והמים כוללים, לדוגמה, מנופים הדורשים שרק אחת מהדמויות תעבור, ולאחר מכן תעזור לדמות השנייה לעבור. החלקים הבאים בסדרת המשחקים – המשחק בן האש ובת המים במקדש האור, בן האש ובת המים – חוזרים למקדש בלב היער, ובן האש ובת המים במקדש הקרח, מבוססים על המשחק הראשון, וממשיכים לספק אתגרים והנאה לכל ילד וילדה שבוחרים לשחק במשחק, כל פעם מחדש. ניתן לשחק במשחק בזוגות או אפילו לבד. לכל דמות מקשי המשחק שלה. אם בחרתם לשחק עם חברים לכל דמות יהיו המקשים שלה. אם תבחרו לשחק לבד המחשב ישחק את תפקיד השותף.

חשוב מאוד לזכור כי ללא שיתוף פעולה, לא ניתן יהיה להמשיך לשלבים הבאים, כיוון שחלק מהמשימות דורשות לא רק מאמץ ומיומנות, אלא גם כוח חשיבה משותף. לעיתים נדרשים השחקנים לפתור חידות מורכבות, או למצוא דרכים יצירתיות כדי לעבור מכשולים ואתגרים שונים שהם נתקלים בהם בדרך במקדשים. אפשר לומר כי עובדה זו היא ממש כמו בחיים האמיתיים – רק יצירתיות וחשיבה רחבה מאפשרים התעלות מעל המכשולים הקשים ביותר.

אין ספק כי משחק בן האש ובת המים, מלבד היותו משחק מהנה ומשעשע, מפתח יכולות חשיבה בקרב השחקנים, גם אצל הילדים וללא ספק גם אצל השחקנים הבוגרים.

אם אתם כבר מכירים את סדרת המשחקים, אספנו לכם כמה טיפים וסרטונים שיסייעו לכם במעבר השלבים המסובכים במשחקים. תוכלו ללמוד כיצד לעבור את השלבים היותר קשים בסדרת המשחקים החמה ברשת!

שחקו >>> בן האש ובת המים 1

שחקו >>> בן האש ובת המים 2

שחקו >>> בן האש ובת המים 3

שחקו >>> בן האש ובת המים 4

שחקו >>> בן האש ובת המים 5

שחקו >>> בן האש ובת המים 6

קבלו את הפתרונות לכל שלבי המשחק הראשון של בן האש ובת המים!