משחקים משחקי כדורגל במחשב וברשת


משחקי כדורגל ברשת האינטרנט הם אופציה נהדרת למשחק והנאה וירטואלית עבור אוהדי משחקי כדורגל על המגרש שמחוץ לרשת. מה שמייחד את קטגוריית משחקים זו העובדה שהם פשוט מתאימים לכולם. כל שחקן בכל גיל יכול ליהנות ממשחקי כדורגל שנמצאים ברשת. יש שפע שממנו אפשר לדוג משחקים ברמות קושי שונות, כך שכל שחקן ימצא את המשחק האהוב עליו, מאתגר אותו והמשחק שמתאים לו. במשחקי כדורגל אין משחקים לבנות ומשחקים לבנים, כל המינים[ גדולים כקטנים המשחקים פונים לציבור השחקנים מכל המגזרים. בכל שפה ובכל מקום על הגלובוס יבינו שחקנים ואוהדים של משחקי כדורגל את מהותו של כל משחק גם אם הוא מגיע מארץ זרה. משחקי כדורגל הם שפה אוניברסלית כמו אנגלית, אין בהם צורך להבין שפה כדי לשחק. יש קבוצות כדורגל מובילות, שחקנים נחשבים ועוד אינספור אלמנטים שהופכים משחקי כדורגל למשחקים הפופולריים ברשת, והמובילים מעל כל הקטגוריות והתחומים האחרים.

משחקי כדורגל להורדה וגם אונליין

כמו שמשחקי כדורגל הם רבים ומגוונים כך גם האפשרות לשחק בהם כאמור בכל מקום. יש שחקנים שיעדיפו להוריד משחק כדורגל שהם אוהבים למחשב, בעוד שישנם כאלה שדווקא יעדיפו לשחק במשחק כדורגל און ליין ברשת. בנוסף לאלו מצטרפים השחקנים שאוהבים משחקי כדורגל בכל עת ונוהגים להוריד משחקים למכשיר הסלולר שלהם ולמכשירי האייפד והטאבלט שברשותם, כך ניתן ליהנות מחוויית משחק בכל מקום מתי שרק רוצים.

ניתן לחלק את חובבי ז'אנר משחקי הכדורגל לשתי קבוצות ברורות. שחקנים שלא מוכנים לשמוע על משחקים להורדה בשום פנים ואופן, שחקנים שעבורם משחקים אונליין ברשת זו החוויה הכי טובה שיש ומנגד שחקנים שעבורם משחק כדורגל איכותי זה משחק בעל נפח ומשקל שמוכיח את טיבו לאחר הורדה והתקנה על פלטפורמות משחקים מחוץ לרשת. המחשב, פלייסטיישן, Wii וחבריהם.

המבוקשים בקטגוריית משחקי כדורגל להורדה

ישנם משחקי כדורגל בעלי נפח ומשקל גדולים שלא מתאימים למשחקים און ליין, לכן יש אפשרות משחק אחת עבורם, והיא הורדת המשחק למחשב הביתי. לאחר הורדת המשחק למחשב אפשר לשחק בו וליהנות כל עוד הוא מותקן עליו. משחקים להורדה בקטגוריית משחקי כדורגל המובילים בכל הזמנים הם המשחקים הבאים:

  • פרו אבולושיין

    – משחק כדורגל מבית יצרנית המשחקים Konami. שם המשחק כמובן שמקורו באנגלית Pro Evolution Soccer ושמו השגור בפי הרוב הוא הקיצור PES. מדובר בסדרת משחקי כדורגל המוצעים למשחק במחשב (מערכת הפעלה ווינדוס), אקס בוקס, פלייסטיישן, קונסולת משחקים Wii, נינטנדו ועוד פלטפורמות משחקים ידועות. משחק Pro Evolution Soccer פרו אבולושיין כדורגל הוא למעשה סדרת משחקים שלמה שהחלה דרכה עם החלק הראשון בשנת 2001 ומאז ועד היום נוהגת להשיק חלק חדש ועדכני למשחק בכל שנה. המשחק מציע לחובבי ז'אנר משחקי כדורגל לאמן קבוצת כדורגל ולנצח איתה במשחקים מול קבוצות זרות.

  • פיפא

    – משחק כדורגל נוסף המבוקש מאוד מאז צאתו לאוויר הרשת ופלטפורמות המשחקים השונות. המשחק מכונה בלועזית FIFA בדומה לשם הגוף הבינלאומי פיפ"א, האחראי על תחרויות של משחקי הכדורגל בעולם. המשחק פיפא מוצע גם הוא כאמור להורדה למחשב עקב נפחו ומשקלו שלא מתאים למשחק רשת. אפשר ליהנות מהמשחק במחשב שלנו, בפלייסטשן, אקס בוקס, ובקונסולת המשחקים של Wii. כמו כל משחק מבוקש שמצליח כל כך, כך גם למשחק פיפא גרסאות וחלקים רבים שיצאו לאור במשך השנים. בשנת 1993 יצא המשחק הראשון בסדרה ומאז ועד היום כבר צמחה היסטוריה. כל שנה בשנה יוצאת לאור גרסת משחק חדשה ומפתיעה עם חידושים והפתעות בהתאם להתפתחות הטכנולוגיה והשוק.

משחקי כדורגל מובילים במגרש הווירטואלי

רובו הגדול של ציבור השחקנים שנוהגים לשחק במשחקי כדורגל הם ללא ספק שחקני האון ליין. שחקנים שמעדיפים לעבור ממשחק למשחק, לבדוק, להציץ, לטעום, לרוץ, לכדרדר, להקפיץ, לבעוט לשער, לנצח וכבר לעבור למשחק הבא בתור. משחקי כדורגל ברשת מציעים חווית משחק שונה וקליקה יותר ממשחקי כדורגל המוצעים להורדה. מדובר במשחקים מבוססי פלאש, קלילים במשקלם כך שניתן ליהנות מהם גם ברשת הביתית וגם ברשת האלחוטית, דהיינו בסלולר. משחקי כדורגל שלאף שחקן אסור לפספס – יש כמה בולטים והם:

  • משחקי כדורגל ראשים

    – משחק כדורגל שכבש בשנה האחרונה את הרשת כולה. אין שחקן, אין זה משנה אם חובב כדורגל או לא, שלא פגש את המשחק כדורגל ראשים בכל אתר משחקים שגלש וביקר בו. משחק שמבית יצרנית משחקי הספורט Mousebreaker. כשמו של המשחק כך הוא באמת! משחק כדורגל שכולו כדורגל ראשים. משחק כדורגל של 1 על 1 ראש מול ראש. אתם בוחרים את השחקנים אתם בוחרים את הקבוצות שמהן הם באים ומשם מתחילים להתחרות על המגרש עד שמנצחים. המשחק שייך לקטגוריה משחקים לשניים ומתאים לשני שחקנים או כנגד המחשב. המשחק כדורגל ראשים נחשב כיום לאחד המשחקים מבין משחקי כדורגל המובילים ביותר בכל העולם. למשחק כדורגל ראשים לאור הצלחתו הצטרפו משחקים נוספים, וכך הפך המשחק לסדרת משחקי כדורגל מובילה, ייחודית ומהנה.

  • משחקי כדורגל רחוב

    – מי שאינו מכיר משחקים בשם כדורגל רחוב כנראה לא חווה את האקשן והאתגר הטמונים במשחקים בגרסה זו. איפה עוד תוכלו ויתאפשר לכם לשחק כדורגל בין מכוניות? היכן ראית בפעם האחרונה מכוניות שמשחקות כדורגל? רק ברשת! משחקי כדורגל רחוב מציעים משחקים שבמציאות אסורים אך ברשת יותר ממומלצים! משחקים בקטגוריה זו יכולים להיות עם חייזרים, זומבים, מכוניות, לוחמים או שחקני כדורגל כמו שאנחנו אוהבים, העלילה אותה עלילה בכל משחקי כדורגל רחוב, כולם משחקים ברחוב, מקום שמציע לנו כר דשא וירטואלי למשחקים שגם בנות וגם בנים אוהבים, וגם בכל הגילאים.

באתר https://www.wegames.co.il פורטל המשחקים שלכם! תמצאו משחקי כדורגל בכל צבע וגוון שתרצו! צוות האתר דואג להביא לכם את המשחקים החמים ברשת, תמיד תהיו הראשונים להכיר את המשחקים הכי טובים שיש למרחב הווירטואלי להציע לכם! תישארו מעודכנים!